Sjuk..

Hej!

Det var ett tag sen jag bloggade, har inte precis haft lust att göra det. Men min kompis Lena blogggade innan med lösenord för att sedan i framtiden kunna kolla tillbaka i bloggen. Det tyckte jag var smart så det är det jag ska göra just nu.

Jag har märkt att min blogg ser ganska töntig ut men när jag skaffade den så var jag ganska töntig av mig haha.

Men i alla fall på tisdag har jag NP i kemi och jag hade gjort ett schema på hur jag skulle plugga på allt. På genomgångarna så sa vår lärare att vi skulle undvika att bli sjuka och vad händer.. jag blir sjuk. Jag har en fruktansvärt huvudvärk, ont i halsen och jag är snuvig. Jag kunde inte sova på hela natten, jag vaknade upp flera gånger under natten. Antingen så frös jag eller så svettades jag. Jag hatar verkligen att vara sjuk. Igår blev det inget plugg men jag ska försöka plugga idag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0