One Direction konsert

HEJ! För några månader sen så släpptes biljetter till One Directions konsert i Solna, stockholm! Biljetterna skulle släppas klockan 9 på morgonen. Jag, Hanna och Lena ville verkligen ha biljetter så vi bestämde oss att övernatta utanför Avenyn i 14 timmar. Eftersom Hanna inte fick stå där ute av sin mamma så var det bara jag och Lena. Det var verkligen tortyr och så himla kallt att stå utanför. Som tur fanns det McDonalds precis bredvid så vi fick sitta där. För att vi inte skulle förlora vår plats i kön så fick alla en nummerlapp. 

Efter den 14 timmars väntan så fick vi biljetter, men vi hade hoppats på att få parkett platser på grund av den långa väntan men nej så blev det inte. Vi fick plats på läktare 3 det är riktigt långt bak. Det är inget jag kan göra åt nu så jag får nöja mig med de biljetterna jag fick, jag är bara glad av att ens få se de! Jag längtar så himla mycket till den konserten. Det är den 8 maj då de ska ha konserten! Vi hade riktigt tur eftersom vi hade nationella i matte dagen innan konserten, jag vet inte vad jag skulle ha gjort om det var samma dag! Men jag hoppas det ändå blir bra även fast vi sitter längre bak. Puss. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0