Gammal vän

Hej! För någon timma sen eller så skulle jag precis börja plugga och då fick jag ett mess från en gammal kompis och han undrade om jag ville möta upp honom. Såklart så gjorde jag det, jag gör allt förutom att plugga. haha. Lite pinsamt var det att träffas men det gick dock över sen. Vi pratade lite sen så drog jag hem efter en timme. Och ja nu sitter jag här i mitt kök och försöker plugga men helt seriöst det funkar inte. Även fast NP är imorgon och jag inte kan någonting så går det bara inte att plugga eftersom jag är så himla skoltrött så det inte finns. Men jag ska ändå försöka. Jag ringer i alla fall upp Anton snart så han kan hjälpa mig med kemin. Medan jag väntar på att han ska logga in ska jag käka lite jordgubskräm! Puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0