Detta gör jag istället för att plugga till NP kemi

VEM
Vem är i rummet med dig:  Ingen
Vem önskar du var med nu: Anton 
Vem fick du senast sms av: Anton (kik) annars Hanna 
Vem av dina släktingar står du närmast: Mina kusiner
Vem ringde du senast: Anton Pålsson
Vem saknar du: Anton 
 
VAD
Vad åt du senast: Köttfärssås
Vad hör du just nu: Marina and the diamonds - Living dead
Vad har du på fötterna: Ingenting
Vad för sjukdom hade du senast: Ont i halsen, förkylning och huvudvärk
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms: Nu är det cheesetime! (kik) annars Aa om jag inte får mens idag eller imorgon.
Vad ska man göra för att imponera på dig: Bara vara sig själv
Vad brukar du göra när du får tråkigt: Kollar på OTH eller skypar med Anton.
 
 
VAR
Vart går din drömresa: Vet inte
Var är din mobil: Bredvid mig
Var har du köpt tröjan du har på dig: Juicy Couture i Grekland
Var handlar du mest: Vet inte riktigt
Var är din mamma just nu: I vardagsrummet
 
HAR
Har du några piercingar: Ja i örat
Har du provat droger: Nej
Har du piercat dig själv någon gång: Nej
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut: Nej
Har du något stort ärr: Nej
Har du blivit jagad av polisen: Nej
Har du varit kär på riktigt: Ja, just nu
Har du allt du önskar dig: Japp
 
HUR
Hur är du i skolan: Lagom bra
Hur ser du ut: Som normala människor gör.  
Hur svarar du i telefonen: Hallåe
Hur ser folk dig tror du: Envis
Hur var du som person för två år sedan: Pain in the ass men det är jag nu också
Hur var du som person för ett år sedan: Same shit
 
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende: Nej
Är du singel: Nej
Är du beroende av nikotin: nej
Är du kort: Nja 165,2 är int så kort, ganska lagom
Är du snygg: Ne..
Är du åksjuk: Lite
Är du helsvensk: Nej
Är du allergisk mot något: Nej
Är du bra i skolan: Både jag och nej
 
SKULLE
Skulle du vilja vara känd; Absolut inte
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell: nej
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player:  Beror på om rykterna är sanna
Skulle du vilja tatuera dig: Har redan gjort det men inte igen.
Skulle du kunna pierca dig någonstans: Nej
Skulle du kunna adoptera: Ja om jag själv inte kunde skaffa barn
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän: Nej herregud 
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa: nej haha
Skulle du kunna donera bort ett organ: Nej  
Skulle du vilja har ett förhållande nu: Har redan
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor: Nej jag tror jag vill behålla mina kroppsdelar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0