16 år nu ja.

Hej! Den 8 mars fyllde jag 16 år, woopwoop. Jag firade den med en ''fest'' dagen efter alltså på lördagen. Det gick väl sådär, jag hade förväntat mig något mer men det blev inte precis så. Det viktigaste var att jag fick fira det med mina vänner! Jag fick massor av fina presenter den dagen. 


Här kommer det ett par bilder ifrån den ''festen''. De är tagna ifrån Lenas blogg.



Haha det kändes lite konstigt att ha en kartongs gubbe med mitt ansikte på. Det var en del av Hannas och Lenas present till mig! Haha jag älskar verkligen den kartongen. På den andra bilden försöker jag få chokladfontänen att funka med att ta en hårtork över chokladen så att den smälter men det gick inte så himla bra.. hehe. 

Om drygt en vecka på den 23'e mars är det min och Antons 6 månaders dag! Förhoppningsvis så åker jag till Malmö för att fira det med honom. Ja jag vet det kanske är lite konstigt att jag har en kille som bor 30 mil ifrån men det som är ännu konstigare är att vi träffades på chatroulette. 

Trots distansen så funkar vårt förhållande bra, han betyder allt för mig! Den dagen han flyttar hit kommer bli den bästa dagen i mitt liv. Jag hoppas den dagen kommer snart. Älskar dig Anton Pålsson. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0