Matte

Hej! Just nu sitter jag i soffan och jag dör eftersom jag gick reda på mitt resultat i NO, jag vet inte om det var ett bra resultat men det är bra att det inte kommer påverka mitt betyg. yaay. Om drygt en månad blir det matte prov och jag har så klart inte pluggat på lektionerna. hehe.

Men det som är jätte kul är att jag ska få träffa One Direction den 8'onde maj och det är drygt en månad kvar! Så mycket jag har längtat efter att få se de! En till sak som är chill är att jag slutar grundskolan om drygt två månader! woho!. Det ska bli så skönt att slippa den skolan och min klass. haha. Det är så mycket jag längtar efter och tiden flyger bort det känns som om helgen var igår? haha. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0