It will never be over until you tell me it's over

Hej, idag har det inte var en så speciellt bra dag för mig. Imorse när jag var påväg till skolan så hade jag känslan att det kommer vara en grym dag. Men det blev det inte såklart. Vi hade ingen lärare på No'n och Matten det gör att killarna kan göra precis det de vill. Det är bara sjukt att det som hände skedde, jag kan fortfarande inte fatta det. Det är bara så dumt liksom, vill inte riktigt gå in på detaljer. Jag vet inte om det blev en större deal om vad det skulle blivit, jag är bara så förvirrad. 

Men i alla fall imorgon och övermorgon är det NP i Historia och jag är inte alls förberedd. Jag hoppas det går bra! Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw

2013-04-16 @ 00:29:21
Postat av: Anonym

din rubrik lol

2013-04-16 @ 01:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0