Ny blogg!

Tacktacktacktacktack! :D
Lena har gjort den här designen åt mig, tack så mycket den as fiiiin, bara för att Justin Bieber är med i headern :D
Just nu sitter jag på Hannas land och har jätte kul, jätte intressant jag vet.
Jag har inget att skriva om.. så nu ska jag göra ett  test,..
Testet börjar: 21:41
1. Fullständigt namn? - Cynthia Therese Hage
2. Ålder? - 14 år
3. Vart bor du? - Sverige, GBG :D
4. Färg på ditt hus/lägenhet? Gult (:
5. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
6. Klass? - 7c
7. Vilket år tar du studenten? - 2016
8. När gick du upp i morse? - 07.40..
9. När ska du sova? - Jag lägger mig olika ibland 11 och ibland 12.. men jag somnar inte föräns 1 eller 2,3 (:
10. Vad har du ätit idag? - skolmat, flingor, räkor med macka och chips + cola:D
11. Dagens klädsel? - Jeans, linne och kofta + convers ;)
12. Dagens smink? - Mascara
13. Dagens roligaste? - Bilden på en viss person när han gick på dagis !! XD

Socialt:
14. Har du många vänner?
- aa, typ
15. Har du ovänner? - ahh, typ s:
16. Vem chattade du med senast? - Niklas (:
17. Har du pojk-/flickvän? - Nepp.
18. Vem pratade du med sist? - Lena :D
19. Vem fick du senast sms ifrån? David (Johannes) <3


Favorit:
20. Film?
- Justin Bieber : Never Say Never FAAAAAN!! :D
21. Låt? - Jessica Black - Friday :D och ALLA Jb låtar! :D
22. Mat? - Tacos och indisk mat ;)
23. Dryck? - Cola såklart
24. Färg? - Rosa, lila och blå :P


25. Stad? - Göööteborg!
26. Land? - USA och Canada FAN :D
27. Ämne i skolan - Matte och slöjd ;)
28. Människa? - Kompisarna och killar hehe ;)

Senaste:
29. Gången du shoppade?
- en månad sen typ..
30. Gången du bakade? - vettefan.
31. Gången du stulit något? - vet faktiskt inte..
32. Gången du rökte? - ehm..
33. Gången du drack? - jag dricker inte precis :s
34. Personen du kramade? - David ;)
35. Gången du pussade någon? - För någon vecka sen .
36. Personen du dampade på? - Folk som säger att Justin Bieber e GAY!
37. Personen du bråkade med? - ehm.. typ.. hmm vet inte
38. Personen du blev ovän med? - ingen typ
39. Gången du fick skrattattack? - Nyssss :D
40. Personen du snackade i tel med? - David c;
41. Gången du grät- För några timmar sen...
42. Personen du sa snygg till - hmm..JUSTIN BIEBER :D

Antingen eller:
44. Svart eller vitt?
- vitt
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? - helst ute
47. Tvspel eller datorspel? - Dataspel :D
48. Singel eller upptagen? - singel, på g typ (:
49. Kyss eller puss? - Helst kyss (K)
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Msn?
51. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad ;)
52. Blont eller svart hår? - Svart hår ;)
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Bruna :D
54. Choklad eller lakrits? - choklad!
55. Coca cola eller fanta? - cola!
56. Pizza eller kebab? - Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Prickigt ;D
58. Blatte eller svenne? - svenne
59. Älska eller bli älskad? - BÅDAAA!!
60. Leva eller dö? - Dö
61. Vänner eller familj? - går inte att välja en sak
62. Personer du älskar? - nära och kära
63. Personer du hatar? - det är många det...
64. Glassar du ätit på en dag? - har ingen aning..
65. Gånger du haft minnesluckor? - i do no ;o
66. Gånger du varit hög? - aldrig:s?
67. Personer du saknar just nu: Justin Bieber fan och en till <3..
68. Gånger ditt hjärta brustit? - många gånger det..

Vem:
69. Kommer du inte överens med?
- Mina föräldrar...
70. Vill du kyssa nån? - hehehe, ja :D
71. Ska du träffa imorgon? - Vara med hanna på landet ;D
72. Sjöng du senast för? - för hanna :$
73. Skickade du senast gb till i pea? - men va..
74. Spelade du tvspel med senast? - karlo och calle ;)
75. Vill du ta med på resa nu? - mina bestisar ;D
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - bitchen..
77. Förtjänar att dö? - DJURPLÅGARE!!
78. Är söt? - många men en som e det är ... JUSTIN BIEBER ! :D
79. Vill du sova jämsides med i natt? - jag ska kanske göra det med hanna ;D

Vad:
80. Gör dig glad?
- Killar och kompisar <3 justin bieber ofc c;
81. Gör dig ledsen? - bråk..
82. Vill du helst göra nu? - Springa ute , e rast lös! men det e hanna som e tråkig
83. Önskar du att du slapp göra? - Leva
84. Vill du ha nu? - en kille <3
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - HAr redan fått det jag önska ;D
86. Längtar du till? - Sommarlov ;D
87. Tycker du om dina betyg? - Vet inte riktigt,har inte fått det ännu ..
88. Ångrar du i ditt liv? - att jag ens blev kompis med en person..
89. Är det bästa som hänt dig? - Hihihiih :D

Vad tycker du om?
90. Rökare?
- fattar inte varför man gör det fakitskt. det är ju inte coolt på nåt sätt och man förstör sin hälsa..
91. Bråk? - det beror på..
92. Killar? - ÄLSKAR DE!!
93. Tjejer? - AS BÄST :D
94. Skola? -  Braa :D
95. Framtid? - Hoppas det blir som jag ser det ;)

Övrigt:

96. Är du kär? - Hihiihih, ja! :D
97. Hur lång är du? - 168 typ
98. Första tanken när du vaknade?
- MÅATE SKYNDA MIG HEM TILL HANNA :D
99. Sista tanken när du somnade? - Längtar till imon :D
100. Hur mycket är klockan nu? - 22.09

Så nu e jag klart.. :) Puss hej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0