Korv med Bröd :)

Hääjj :D
Jag är fortfarande på Hannas land och chillar, vi grillade korv :)
Vi bada badtunna igen, det var jätte skönt!
Vattnet var 26 grader, igår kväll var det 40 grader i vattnet !
Det var så varmt att man inte kunde stanna där inne längre än en kvart eller något!
Vi hade vatten krig också, jätte chill.
Jag bada med mina kläder på,
pga att vi hade vatten krig,
jag skulle bara doppa fötterna och sen så blev
jag så blöt att jag hoppade i tunnan !
Det här har varit en as chill helg med Hannsson,
det måste göras om! Nu när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra,
typ duscha och sen.. data eller vara med någon, jag hatar att vara hemma och tröka..
Jag vill alltid göra något inte bara sitta där :)
Snart ska vi åka hem till götet!!
Jag längtar redan <3
Aja , ha det gött då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0